Nuffnang Ads

5 December 2013

saya makeup pengantin.. :)

 
assalamualaikum

hye! agak lama jugak lah aku tak update blog ni kan.. ehee… tup-tup bila nak update mesti pasal makeup..
 sorry la, blog ni dah macam more kepada makeup pulak kan.. dah tu je cerita yang aku rasa besh dan melonjak-lonjak nak cerita kat korang sumewwwwwhhhhh.. hihihi

ni gambar yang aku makeup pada bulan 11 ni..  so jemput-jemput la tengok ya

muka aku nak sedihh jerkk.. haha pengantin request makeup simple..tak pakai bulu mata palsu dan yang pasti tak cukur kening yaa.. ;)

ni makeup bertunang, aku lupa nama dia.. yang aku ingat umur dia bawah aku.. HAHA sori ya dik.. ni makeup di parit dua, Teluk Intan..20 minit dari rumah aku.. time ni ada big bos aku.. so aku tolong-tolong dia makeup jugak la..masa ni aku agak rushing sikit, sebab lepas makeup dia, aku terus ke Ijok, makeup nikah untuk kawan baik aku, Izzatul Izuhar.. kalau sesiapa yang pernah baca entry aku yang dlu-dulu, aku pernah makeup dia masa dia bertunang..





yang ni nama dia Hidaya.. beza nama dia dengan aku ada "h" di belakang dengan tak ada je.. haha.. dia request makeup simple jugak.. sebab dia cakap " nak bertunang je, so simple je ek.. jangan over sangat, tak nak shading dekat hidung..foundation pun jangan tebal, tak nak pakai bulu mata palsu... "

*tq Leka sudi temankan aku makeup customer hehe

  customer yang seterusnya, 30/11/2013 customer dari Sungai Besar.. so dari Teluk Intan aku gerak dalam pukul 8 lebih… sampai sana dalam pukul 10 kalau tak silap..  

seriuslly comel kakak ni.. muka ala-ala barbie doll... nak je bawak balik.. ehee... sebelum makeup akak ni pesan
 " makeup la macam mana pun, janji nampak ok" hehe

comel dak itew edit? haha dek kerana banyak sangat gambar aku, dengan sengajanya aku edit begini, agar kalian tidak tercirit-birit untuk tengok gambar aku banyak kali.. wakaka~~yeyy.. dapat jugak tangkap gambar dengan pengantin, time ni dah nak balik..


dan yang ni.. my best friend.. izzatul.. hehe.. aku makeup dia waktu tunang, masa nikah pun still panggil aku untuk makeup dia.. tq kawan... :') izzatul request makeup simple jugak.. jenis dia memang dari dulu suka makeup macam ni.. simple.. almaklum la.. orang comel.. hehe

memandangkan dia nikah pagi ahad, so aku ditemani nur hidayah pergi ke Ijok..pada hari sabtu.. tq dayah sebab sudi temankan :)

sebagai pengantin, anda kena redho.. even "digusti" oleh "mak andam". haha

baju pink tu hidayah, purple tu izyan.. dorang ni pun aku makeupkan.. pagi-pagi buta kami semangat bangun tau.. hehe




menjadi kewajipan bila menangkap gambar, tangan aku di pinggang kekeke.. so, tangan MESTI di pinggang ! hehehe

mula-mula dayah posing biasa, pastu aku cakap " wey-wey tangan kat pinggang la" pastu tros dia buat.. haha

 pengantin pun tak ketinggalan untuk aku suruh letak tangan di pinggang. kikiki

 nampak tak henna kat tangan pengantin? tu aku yang buat, tapi tak ada la secomel orang lain buat.. T_T kemain gedabak henna aku buat, dari jauh pun nampak ! haha

amomomomooo kemain yati.. hehehe

to those yang masih lagi mencari-cari untuk makeup di majlis istimewa anda.. boleh la inbox pada saya ya.. dan juga mendapatkan pakej yang begitu memenuhi kehendak pelanggan.. dengan harga yang berpatutan !! ;)
 

#saya memang tak ambil untuk cukur kening ya.. ;)

4 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wah..ada bakat ni...tp kn sbnrnya mekap simple or soft lagi cntik..normally org kte ni suke mekap tebal2

Anonymous said...

muka awak nampk sombong

Anonymous said...

Mak andam nmpk garang,tp bc blog mcm kelakar, muka mak andm mcm artis

Anonymous said...

Natural makeup, akak suka.nrl ambl area mna je ya?cdng nk ambil kt nrl la.. Akak suka makeup mcm ni,akak nk ambil nrl utk makeup nikah n snding.boleh ke ek?ke nk akk cntc nrl secra persnal? -kak za

Copyright Oleh Nurul 2011